spök lovers

God afton alla spöken! Klockan är ju efter midnatt och det är då alla spöken kommer fram, för er som inte visste det. Ligger i sängen och pratar med spöket laban som är bor under min säng, han är riktigt snäll faktiskt min nya polare. Funderar på att döpa om honom till ivar! Elr nej, kanske orvar? Låter gulligt! Nu ska jag följa med laban elr ah och sova. Ha en mysig natt alla spök-lovers. Vill tipsa om en riktig spökälskare som sover under sin säng varje natt, förlåt om jag berättar din djupa hemlighet amanda björndahl men du vet att sanningen varar längst! / tTtTtTtTt

Kommentarer
Postat av: amanda björndahl

hahahahah sååå jäääävla gooo <3

2010-09-08 @ 15:03:32
URL: http://amandaclarafilippa.devote.se/
Postat av: therese

hihi, heter man therese svensson så gör man min kära vän, mig slipper du inte undan (a)

2010-09-08 @ 22:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0