Äntligen åker jag!

Sitter i sängen nu med datorn i knät & skriver med lite underbara människor. Nu borde jag gå och packa klart det sista eftersom jag åker i morgon. Jag ska vara borta ett tag så blir väldigt dåligt med bloggandet för min del, men något inlägg ibland kan jag nog se till att fixa! Åh vad jag kommer sakna allt underbart folk, nyår, julafton. Det kommer bli annorlunda nu och ligga på stranden när man vet att alla här hemma kanske är ute i snön? Jag kanske till och med träffar några roliga thailändare och blir vän med dem? Man vet aldrig haha. Kommer sakna min underbara bästavän therese sjukt mycket! Eftersom jag gör allt med dig, älskar dig! Ska försöka göra några mer inlägg innan jag åker!



/ ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0