skadevi 2010

Äntligen hemma, och tid för att blogga! Känns bra, i fredags åkte jag och fotbollsbrudarna till skövde för att spela skadevi. Blev två vinster och en lika match, mycket bra. Sen var vi och badade på skövdes nya bad. Lördagen blev det en vinst klockan 8 på morgonen senare en förlust. A-slutspel och kvartsfinal väntade oss. Eftersom jag och några andra i laget inte kunde spela kom en massa 96;er och ställde upp för oss och det blev dock en förlust mot Strömstad. Har vart en lyckad helg med många roliga skratt, det tackar jag för. I lördags sov jag och matilda och mia i skövde, det var busigt! Och igår kollade på slutspelen och på kvällen åkte vi till Götene och va med trevligt folk. Nu ska jag snart äta och göra mig iordning sen åker jag till kållandsö. Och ellen som åkte igår och ska vara borta en vecka på öland. Kommer sakna bruden något enormt mycket! Det var min helg, och i veckan drar jag mig mot Uddevalla och Clara.


magbild ;r
mia, frida, jag och emma

/ therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0