pictures of you

Gårdagen var väl lite upp och ner får jag väl säga.
Det började med att jag åkte till therese & becca vi åkte direkt till annat folk för att äta/fika.
Sen drog vi därifrån ganska fort, & vi åkte vidare till matilda.
Det var roligt med trevligt folk! Vi stannade där till ca 12 om jag inte minns fel.
& då drog vi ut. Det blev lite hej&hå.. inget kul iallafall.

i d i o t  om jag får säga så, man gör inte så mot sin kompis!
Therese svensson jag älskar dig och kommer alltid finnas hos dig vad som än händer! <3

Sen åkte vi vidare till Rasmus Karlsson, ingen aning om vilka det var där men vi stannade en liten stund.
sen blev jag hämtat av mamma & pappa.
Idag vaknade jag av att solen lös in i rummet & jag gick upp direkt och la mig i solen.
Har väl inget mer att skriva. Vi hörs.




två bilder från igår, kransen jag gjorde.

/ ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0