you maked me smile like never before

when you sad that you remember the song you where listen to when you talked to me the first time ,then my heart stopped and beat at the same time you maked me smile like never before.


bild från idag i götet

Dagen i göteborg gick fort, var inne i en massa affärer men hittade inte så mycket fast det var rea. Köpte 4 toppar och ångrar så sjukt mycket att jag inte köpte ett par skor jag ville ha. Menmen, sånt är livet. Sen jag kom hem har jag bara tat det lungt och nu kallar sängen på mig. Ska bli skönt att hoppa i säng, ska bli fint väder imorgon och det hoppas jag verkligen att det är sant =D

nattinatti / therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0