måndag = ledig

Har inte vart i skolan nu på typ 3 veckor, känns underbart! Plus att jag inte saknar skolan ett skit! :D Helgen har vart grymmt kul, tillbringat den med mina babes! I fredags var det sista dagen på paron, fick göra en egen blomma och fick 200 kr för tre dagar. Känns bra :D Sen så kom min beccs hem till mig och träffade kissekatten. Sen åkte vi och kollade på bandy. I lördags var jag uppe redan vid kvart i sju för att åkta och käka frulle med brudsen på idh, för att sedan lira lite innebandy. Två matcher, två förluster dock. Sen så åkte jag och beccs och kollade på villa som oxå förlorade. Efter det åkte vi hem till mig med en godis påse och kollade på rosa. Sen kom ellen hit och vi drog ut och träffade folk. Sen så sov dessa underbaringar här. I söndags vaknade vi rätt sent, sen åkte vi och kollade på laiks dm final som dom vann. Sen på kvällen var jag med beccs, kalis och victor. Vi kollade på tv och myste, sen drog jag och kalis hem och sov. Nu sitter jag här och ska snart åka och träna. Pussssssssss / therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0