johan bill widell



Här har vi en bild på johan widell för er som inte visste det. Sitter i hans rum ensam uppe efetrsom alla andra i det här huset sover. Så sociala är dom, elr inte. Nu börjar det kurra i min mage oxå. Tänkte berätta lite om vår vän johan när jag ändå håller på och eftersom jag har jätte tråkigt. Johan är 93, han bor på majåker i ett stort vitt? hus, han bor på gatan annagegaggagegga kom inte riktigt på vad den hette, men iaf. Han har en mamma och en pappa, som jag inte har träffat än. Nu kommer jag inte på så mycket mer, elr jo, han har ett rutit täcke :D

Det var allt från mig dena tidiga morgon / therese


Kommentarer
Postat av: joel flens

Din fula jävel. Fick ju kli efter du var här!

2011-05-19 @ 10:14:54
Postat av: joel flens

bloggrape

2011-05-19 @ 10:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0