sats-delar

Hemma från fotbolls träningen, efter träningen åkte jag, mia och matilda och kollade lite när heimer spelade. Sen åkte jag hem och åt, och tog en lång dusch. Nu ska jag plugga svenska, sats-delar. SKIT KUL, elr inte.

saknaden efter dig är olidlig, är vaken halva nätterna och känner saknaden efter dig. du är den där pusselbiten som saknas. men nu finns bara suddiga minnen i mitt huvud kvar efter dig.



bildbevis på att jag ridit! fler bilder kommer nog imorron :)

/ hest älskaren therese

Kommentarer
Postat av: sara

kära lilla vän, du kommer klara dej galant! du är en super starktjej och ska allt få ett godnattsms av mig! tusen kramar ♥

2010-05-27 @ 22:00:01
URL: http://swilliamssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0