drömma mig bort

Hallåhallå. Kan börja med att berätta vad jag har gjort idag. Först åkte jag ner på träning, det gick väl bra, ganska trött bara men det är jag ju alltid.. Efter det drog jag hem en stund och sedan tog jag cykeln till Therese. Vi hade inget planerat så vi cyklade och köpte "lite" godis, som jag tyvärr åt för mycket av.. Vi satte på någon "bra" film, fast kollade väl inte så mkt utan jag satt och var osocial på facebook och hon satt med sin mobil hihiih.... Hhhmm vad har vi mer gjort? Jo vi satt vid datorn hela kvällen, som ni ser gjorde vi några fina inlägg! Nu ligger jag i sängen och ska snart sova för i morgon följer jag med syster ner på stan och äter med farmor & farfar. Godnatt!

/ ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0