lalala

Kan ju berätta för er hur seg min dag har varit idag.. Vaknade halv 1, men då låg jag kvar i sängen till halv 3 för orkade inte röra på mig. Tänkte ju inte på att det var träning heller, men klockan 3 tog jag cykeln till träningen som började halv 4. Efter träningen har jag inte gjort ett skit, legat i sängen, suttit vid datorn, kollat lite tv och så.. Och snart så funderar jag på att sätta på en film. Har inte kännt mig på topp idag precis, men sånna dagar har man ju ibland.. I morgon är det en ny dag, och då får jag se vad jag hittar på, är taggad för att göra något iaf. Ha en bra måndags kväll.



en bild på min super duper snygga bästavän, kärlek på dig.

/ ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0