Det tar ett tag för mig
jag kanske glömmer hur man gör.
Men jag ska sluta säga nej
nu ska jag göra vad jag kan för dej.
Jag ska riva mina murar
tills vi ser varann.

Jag vet vem jag är
när jag är hos dig
Jag lovar ingenting
jag säger bara förlåt.
Vi ska vara dom vi vill vara
hellre nu än efteråt.

Du är i mitt huvud, du är i mitt hjärta.
Det spelar ingen roll vart vi är.
Det kommer blir bra, även om vi är mil ifrån varandra.
Du vet hur livet kan vara
det kan ändra sig över en natt
men det är okej.

Ta min hand och gå med mig
låt mig visa dig hur jag känner, vad jag känner inom mig
Vet du inte att du har ändrat mig?
Vet du inte att du gör mig lycklig?
Du är min ängel, nu vill jag visa samma för dig.

Det är som att fånga blixten, chanserna att hitta någon som du.
Det är en på miljonen, att känna så som vi gör.
Vad vi har är värt att kämpa för

Just här, just nu så är ingenting omöjligt




/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0