friday

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej alla pigga och glada! Jag vaknade precis efter attt ha sovit i soffan sen jag slutade skolan, shit vad trött jag var. Så har nu sten sovit i några timmar och nu är jag skit pigg, känns bra iaf. Nu sitter jag här hemma helt ensam för hela familjen har dragit iväg, så sitter med musiken på högsta volym och snart börjar partyt i källaren! Fast ne, om det vore så kul ikväll skulle jag vara överlycklig. Ska upp kvart i sex imorgon så att så rolig blir inte min kväll. Nu ska jag snart upp och äta kräftor och räkor sen idol sen får jag väl se vad som händer. Ha en toppen kväll gott folk, pussssssssss.


saknar min goa bästis lite för mycket!

/ ts


Kommentarer
Postat av: ellen

saknar dig !

2010-09-10 @ 19:35:54
Postat av: therese

skanar dig oxå hjärtegull!

gud så fint håret blev hjärtat ;*

2010-09-10 @ 19:54:27
Postat av: ellen

tack så mkt therese! <3

2010-09-10 @ 20:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0