Hemma från cup

Hemma från varberg nu! Har spelat innebandy hela helgen och det har hänt många roliga saker. Det började med att vi spelade gruppspel och då blev det en vinst, en oavgjord och en förlust. Efter sista matchen så stannade vi kvar för att kolla på en annan match med lag som var med i våran grupp, ett lag (Vinberg) var tvugna att vinna mot pixbo för att vi skulle kunna gå vidare till a-slutspel, och så blev det! Vi taggade matchen dagen efter som vi skulle spela klockan 08:00. Den matchen vann vi också och gick då vidare till semifinal, men då förlorade vi. Har haft en underbart rolig helg med mitt underbara lag ♥

Vi har även gjort mycket andra roliga saker, det händer så mycket under en helg men orkar inte gå in på detaljer. Men har haft sjukt roligt iallafall! Köpte en ny innebandyklubba också, en double curve som var riktigt bra! Nu ska jag snart packa upp och sen ska jag sova, så lite sömn som jag har fått i helgen..



/ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0