Dag 22 - Min favoritserie

Dag 22 - Min favoritserie

Är lite dålig på att skriva den här 20 dagars listan, men nu har jag bara några dagar kvar.

Har egentligen ingen favoritserie, brukar inte kolla på serier så mycket även fast jag tycker det är kul att följa. Ett tag kollade jag bara på the hills, följde det både på mtv och köpte boxarna. Men nu har jag inte kollat på the hills på ett tag. Nu har jag även börjat kolla på Glee, det är en rolig serie eftersom jag gillar musik så är det kul. Glee har låtar med som man känner igen, vissa av låtarna är väldigt nya sådana som är populära nu, de sjunger även på riktigt och det gillar jag med glee! Vem vet kanske börjar följa någon annan serie snart!




/E

Kommentarer
Postat av: sofia

The Hills är grymt bra ju !:)

2011-02-14 @ 13:50:52
URL: http://sofiaka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0