Har tråkigt.

Är du singel? Ja

Är du kär i någon? Nope

Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek? Ja ibland gör jag det.

Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar? ”Mjuka” helst.

Föredrar du blonda killar eller brunhåriga? Spelar ingen roll

Saknar du en kille just nu? Yess

Saknar du en tjej just nu ? Ja mina kära sysslingar!

Vad är ditt favoritnummer? Mitt favorit nummer är 8, i innebandyn iallafall.

Favoritfärg/färger? Har ingen favoritfärg precis, gillar det flesta färgerna.

Är du nöjd med ditt liv just nu? Ja men kan väl ändra så det blir bättre..

Vart önskar du att du var nu? I något varmt land, långt härifrån!

Vad borde du göra just nu? Sätta igång med pluggandet.

Vad drack du senast? Cola, mums

Vem pratade du senast i telefon med? Mamma

Är du glad? Just nu är jag varken glad eller ledsen, men mest glad!

Är du piercad någonstans? Bara i öronen

Vad har du för planer för ikväll? Har inte planerat kvällen än.

Hatar du folk som ljuger? ja det kan man säga..

Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för? Ja det har jag.

Har du någonsin velat ha något som du vetat att du aldrig kan få? Jajamen

Hur är det mellan dig och dina föräldrar? Brabra!

Tycker du om ditt liv? Finns en del saker jag älskar med mitt liv och en del saker jag hatar.

Vad tycker du mest om i ditt utseende? Mina ögon skulle jag tro.

Förlåter du eller glömmer du? Förlåter.

Har du mest tjejkompisar eller killkompisar? Har nog mer tjejkompisar.

Har någon försvunnit ur ditt liv? yäs.

Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa? Hela tiden..

Önskar du att du var en av motsatt kön? Nej

När grät du senast? Tisdags

 

 

/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0