I want more

Heeej. Måste berätta sjuka saken för er asså. Inatt drömde jag världens mardröm om att jag och victor mördade en lärare på skolan bara för att jag inte ville ha nationellt prov idag. Vaknade inatt och var helt chockad och rädd, fy asså. Imorses gick jag upp en halvtimme tidigare än vanligt för att äta en riktigt frulle, men fick bara i mig ett glas o'boy, gick till skolan tio minuter tidigare, satte mig i klassrummet och var skit nervös. Men insåg när jag fick häftet att det inte var så svårt. Så hoppas det gick bra. Nu är jag nyss hemkommen efter en liten sväng på stan med elsa. Ikväll blir det mys, pussss


söt bild på mig och min snygging

/ therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0