Dag 08 - Min favoritsemester

Dag 08 - Min favoritsemester

Min favorit semester var när jag åkte till thailand första gången. Det var första gången jag åkte utomlands och jag ville verkligen åka till Thailand. Vi var borta i ca 3 veckor, det var verkligen jätte härligt. Vi åkte dit för ungefär 2 år sedan, och sen var vi ju där i julas också. Vi funderar på att åka dit nästa gång också, men jag är nog mer sugen på att åka någon annan stans. Sist vi var där så var vi borta i 3 och en halv vecka, jag tyckte det var lite för lång tid, klar man började sakna sina vänner. Men ingen man ska klaga på, är det semester så är det!





/e

Kommentarer
Postat av: rosina

Tack så mycket Ellen :D!

2011-01-20 @ 19:47:19
URL: http://rosiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0