Dag 09 - Mina syskon

Dag 09 - Mina syskon

Jag ska berätta lite om mina 2 systrar som heter Ida & Evelina. Ida är 17 år (fyller 18 i år) hon går på De la gardie på media. Evelina är snart 13 år och går på stenhammarskolan i 6:an. Vi är tre syskon som väldigt lätt bråkar med varandra, oftast är det om små saker och vi kan helt klart få fåra utbrott på varandra. Samtidigt är de två syskon som man verkligen är glad att man har! Mellan mig och ida skiljer det bara ett år emellan och det är väldigt bra, eftersom vi kan göra saker tillsammans! Har inte så mycket att berätta men.. Ida har en blogg som ni kan kika in på: http://idasvfoto.blogg.se/ min lillasyster har även en blogg men kan den ej, hehe. Älskar er!


ida, storasyster


evelina, lillasyster.

/ ellen

Kommentarer
Postat av: Evelina Svensson

nu kan du min blogg (;

2011-01-23 @ 20:18:32
URL: http://svenssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0