Dag 13 - Varför jag började blogga

Dag 13 - Varför jag började blogga

Jag bloggade redan innan jag och therese gjorde en blogg tillsammans. Jag vet inte hur länge jag bloggade, men det blev att jag inte uppdaterade den så ofta. Sen fick jag och therese idén att vi kunde börja med en blogg tillsammans, så det blev så. Jag gillar att skriva, få ut mina känslor och tankar så det passar väl bra, vi försöker väl att blogga om lite allt möjligt. Något som saknas? Som ni vill veta mer om? så skriv det isåfall. Vi ska även försöka fixa lite mer i bloggen, vi ska bättra oss med headern också, själv har jag tröttnat på att bara att ha en bild, men känns ändå helt okej! Vi får se hur länge vi kommer blogga, men eftersom vi tycker det är kul så kommer det nog hålla på ett tag till.



/ ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0