Dag 5 - Favorit sport

Dag 5 - Favorit sport

Som många kanske redan vet så är innebandy min favorit sport, det är den enda sporten jag håller på med just nu. Jag har gått i innebandy i ca 6/7 år nu, och jag har verkligen inte tröttnat! Jag tränar 2 gånger i veckan, plus en match. Vårt lag kämpar verkligen till slutet, och just nu kämpar vi för en första plats i serien. Vi ligger just nu 1, med någon mer match spelad, men vi får hoppas vi får turen med oss. Jag kan också säga er att alla tjejer i laget är så nära vänner med varandra, så varje gång det är träning så längtar man verkligen! Just nu håller vi på att leta efter en cup vi ska åka till, och det är ju något att se fram emot!
Ni hittar mer information på våran hemsida

http://www.laget.se/IBKLidkopingF93/10188-start.html



/ ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0