dag 22

Dag 22 - Länder du gärna skulle vilja åka till

Har varit utomland nästan varje år sen jag var liten, ibland kunde det bli två gånger om året. För det mesta har vi varit nere i spanien, grekland, kreta, teneriffa, malorca och mindre öar. Men förra året tog vi oss till ett mer annorlunda ställe, nämnligen thailand. Pappa hade velat åka dit sen ett år innan tsunamin kom men sen blev det aldrig av och efter tsunamin vågade vi inte åka, men förra året åkte vi dit och där vi var såg man verkligen att det hade varit tsunami där. Nästa gång får vi väl se vart det bär av. Mammas tur att bestämma I guess. Hon är inne lite på Hawaii, men vem vet?

Jag är iaf sjukt sugen på att åka till USA, därav åka till Kalifonien till newport beach där serien The OC spelades in. Det är verkligen något jag måste göra i mitt liv, har drömt om att åka dit sen jag började kolla på oc.


newport beach

Ett annat land jag skulle vilja åka till är Filippinerna. Det ser så sjukt vackert ut och jag verkligen älskar att åka utomlands så.



filippinerna

/ therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0