Nattiii

Ojoj här kommer ett litet inlägg från min iPod. Ikväll så var jag först och tränade det gick helt okej faktiskt. Sen så cyklade jag till Therese och vi drog ut och tog lite flummiga kort som kommer ut i morgon både några här och på Facebook. Efter det drog vi till donken. Och när jag kom hem och tog bort smink och allt så började jag leta efter min mobil, säker en kvart och hade inte ett minne av vart jag la den sist. Men tillslut hittade jag den i min jackficka, bra Ellen. Nu känner jag verkligen hur mins ögon stängs snart, sjukt trött! Men får hålla mig vaken lite till. Nu ska jag bara njuta sista veckan på sommarlovet, usch att det snart är slut!! Godnatt folket. / ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0