dag 29

Dag 29 - Mitt favoritminne

Har två favoritminnen jag tänkte berätta för er om. Det första favorit minnet är när jag fick dom underbaraste vännerna som gjort mig till den jag är idag. Ursh, fäller en tår nu. Iallafall, det hände när vi skulle bowla med innebandyn. Då en tjej vid namn Rebecca Berg sken upp som en sol och frågade henne om jag ville bowla med henne. Sen den dagen blev mitt liv förändrat. Nästan varje dag spenderade jag i vinninga med två underbara tjejer vid namn Becca och Bella. Sen började vi va alla 5, jag, becca, bella, ellen och elin. Vilka minnen det finns från den tiden.



Mitt andra favoritminne är första gången jag var kär. Några killar hade jag haft innan men när man verkligen var kär så kändes det verkligen att man var det. Började på ett allt för konstigt sätt, hade aldrig räknat med det som hände. Sov över hos Becca samtidigt som Beccas bror Anton oxå hade en övernattningsgäst, Kalis. Och efter det ville kalis umgås med mig och Becca jag fattade noll och trodde han gillade Becca, men det visade sig att jag hade fel. Han gillade mig och jag fick en oväntad kyss i hallen och sen började en underbar kärlekshistoria.



/ therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0