wonderful..

vill bli frisk! Min hals har fortfarande damp. Hoppas jag blir frisk till helgen iallafall för ska va med min snygging Therese då. Har även beställt The hills boxen säsong 1, och har bestämt att jag ska köpa alla. Men får se om inte pengarna går till annat istället, ska ju till liseberg med skolan också. Ikväll ska jag iallafall vara hemma och ta det lugnt framför tv:n och kanske äta min ben&jerry glass för i morgon är det studiedag. Känns som om jag inte har vart ute och sprungit på två veckor, och på fredag har jag cooper tror jag, och det kommer inte alls gå bra kan jag meddela. Ne nu orkar jag inte skriva mer, vi kanske hörs senare. /ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0