dag 2

Dag 2 - Min första kärlek

Jag tänkte berätta för er om min första kärlek. Ett antal killar hade jag ju när jag var liten, men första gången jag var kär på riktigt det var när jag var tillsammans med Carl-Henrik von Elling "kalis". Ett år och 23 dagar långt förhållande, från den 1 maj 2009 till den 23 maj 2010. Han var en blond, snäll, söt, omtänksam kille som gjorde allt för mig. Han hade allt som en bra kille skulle ha, jag blev knäsvag i hans närhet. Han var som min prins när jag var hans prinsessa. Vi höll ihop dag in och dag ut, jag umgicks mer med honom än med mina vänner, men är man kär så är man. En underbar kärlek på ett år och lite mer slutade med att han dumpade mig på sms. Dom dagarna är nu ett starkt underbart minne för livet men nu lever jag vidare.





/ therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0