dag 5

Dag 5 - Berätta om din närmsta vän

Min allra närmsta vän som jag hållit ihop med länge är ju inte så svårt att gissa vem? Precis, Ellen Svensson. Ellen är en trevlig och underbar vän, hon är omtänksam och bryr sig alltid om mig. Idag är ellen min bästis vilket jag älskar, hon är en underbar bästis som jag alltid har roligt med och skrattar med, hon får mig alltid på bra humör. Ellen är 15, snart 16 år gammal och går media på de la gardie. Ellen och jag träffades genom innebandyn för ca 5-6 år sen. Från en början var det jag, ellen, becca, bella och elin, men idag har vi alla gått vidare på olika sätt. Men Becca står mig också väldigt väldigt nära. Ellen och becca är två helt otroligt fantastiska tjejer som alltid ställer upp för mig. Men sen vill jag inte glömma att berätta om Tilda, Matilda, Linnéa och Mathilde som jag också har blivit tajta med genom innebandyn.










/ therese


Kommentarer
Postat av: ellen

älskar dig bästavän!

2010-11-21 @ 18:02:28
Postat av: therese

jag älskar dig, du är bäst!

2010-11-21 @ 18:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0