dag 6

Dag 6 - Ditt mellannamn och vad du tycker om det

Mitt mellan namn är väldigt fult tycker jag själv. Men nu finns det säkert flera tusen där ute som har exakt samma mellan namn som mig. Men det här är vad jag tycker, inte vad någon annan tycker. Mitt mellannamn är Elisabeth, förresten så vet jag inte ens om det är så jag stavar mitt mellannamn Elisabeth. Skriver det aldrig eller använder det så bryr mig inte så mycket. Jag tycker namnet låter så gammalt, typ 60 år elr något. Men det är ett släktnamn så har väl inget annat val, min mormors mor, min mormor, min mamma, mina två systrar heter det oxå så ska väl inte klaga. Men hade hellre hetat Victoria, Linn, Paulina eller Lovisa i mellannamn som låter normalt. Men när mina barnbarns barn heter Therese i mellannamn kommer dom säkert säga samma sak som jag nu säger om mitt mellannamn.

/ therese


Kommentarer
Postat av: rosina

sv : tack så mkt ! :D

2010-11-22 @ 21:14:59
URL: http://rosiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0