Bästis!

Förlåt har inte hunnit skriva något idag tyvärr. Efter skolan så gick jag till min träning, det gick bra faktiskt. Efter träningen så åkte jag direkt hem, gjorde mysigt, lagade mat och slog in presenter till therese. Vi åt tacos tillsammans, sen kikade på film. En liten sen speciel kväll till henne som hon egentligen skulle haft på hennes födelsedag. Hon drog för ett litet tag sen och då satte jag mig och läste genom min redovisning jag har i morgon men känner faktiskt att jag kan den nu, tur det. I morgon börjar jag 8 som jag inte är alls sugen på, men får väl dra mig själv upp ur sängen. Nu ska jag sluta tjaja, hoppas ni haft en bra dag iallafall! Puss




/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0