dag 30

Dag 30 - Planer/drömmar/mål du har i livet

Känns sjukt att jag gör den här listan för sista gången nu. Hade gärna velat förtsätta, menmen.
Mitt mål till och börja med nu är att jag ska få så bra betyg som möjligt och komma in på den linjen jag vill gå, dock har jag inte en aning om vad jag vill gå än. Och 1 februari väljer vi.. Sen efter gymnasiet vill jag flytta till Göteborg/Malmö/Lund för att då läsa till det jag vill bli. Sen vill jag resa mycket, mycket, mycket! Upptäcka nya ställen jag inte varit på, kanske även åka till ställen jag tycker mycket om. Och självklart vill jag vara frisk och leva livet med glädje och ta vara på varje dag. Detta är mitt mål/dröm/plan så som jag ser det nu iaf. Hoppas ni oxå har goda planer/drömmar/mål med erat liv!

/ therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0