strålande sol

Hej på er alla! Här i Thailand har vi haft några riktigt härliga dagar med sol & minst 30 grader! Tycker faktiskt synd om alla er hemma som har snö & kallt.. usch. Men det är ju klart ingen jul utan snö. Idag har jag legat i solen från klockan tio till halv 3 kanske, jag kan ju också säga att jag sov hela tiden. Jag har nämligen fått en rejäl förkyldning, i thailand som är så varmt? konstigt tycker jag. Jag vet inte om jag har feber, men mina ögon svider, näsan rinner och min hals är inget vidare. Ska jag vara ärlig så skiter jag i det, jag njuter av semestern iallafall! Snart så ska vi åka in till stan och äta och ha mysigt. Ni får fortsätta ha en härlig dag! Puss





Lite ego pic. Känner attt det var ett tag sen, osminkad och jätte fin.. ha ha.



kan ju även säga att jag saknar den här tösa lite för mkt nu!

/ ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0