Att vara stark är att leva livet som det är

Att vara stark är inte att aldrig falla, att alltid veta, att alltid kunna. Att vara stark är inte att alltid orka skratta, att hoppa högst eller vilja mest. Att vara stark är inte att lyfta tyngst, att alltid komma längst, eller att alltid lyckas. Att vara stark är att leva livet som det är, gå igenom svåra perioder, acceptera det, falla till botten, slå sig hårt men alltid komma igen.



Helgen har vart både toppen och botten, men mest toppen måste jag säga. I Lördags när vi åkte ut på sjön var det underbart väder, på Söndag morgon började det blåsa så vi skulle byta berg och sen kom ovädret. Alltid händer det något när familjen svensson är i farten. Klämde även mitt finger i båten som jag nu inte ens kan röra på, HAHAHA! Sen spillde jag varm soppa över mig, mindre kul =D Nu ska jag ut och sola, senare kunske jag åker iväg till öna. Ha en härlig och solig måndag!

/ therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0