Therese underbara Svensson. Sitter i min säng och tänker på hur sjukt mycket jag älskar dig.
du är den bästaste vännen man kan ha, alvarligt talat! Jag har alltid kul med dig, du gör verkligen mitt liv roligt.
Jag skulle alltså inte klarat en minut utan dig, för du gör mitt hjärta helt. Du är den bästa, den jag drömmer om på natten. Vi har delat allt med varandra både gråten och skratten. Varje gång du mår dåligt kommer jag finnas där för dig, och det vet du. Jag kan verkligen inte se dig må dåligt, man blir så ledsen själv. Du är som en syster för mig och du finns alltid här hos mig när jag själv mår dåligt. Jag har gått igenom svåra stunder, men då kommer du där, och så fort jag pratar med dig känns allt mycket bättre.

Du är alltså min bästavän, jag älskar dig så sjukt mycket, du kommer alltid finnas i mitt hjärta.
Du betyder allt min älskade tvillingsyster ♥

/ din ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0