måndag



åhåå, gårdagen vad jobb från 16.30-21.00.
det var ganska långtråkigt, fanns inte så mycket att göra, men det blev skratt med syster istället.
kan bara säga att hon är en trög syster! efter jobbet åkte jag hem och tog det lugnt, blev att sitta vid tv med familjen, brukar inte hända så ofta. & igår sa pappa "du vet väl att det är möte med de anställda i morgon"
jag ville verkligen inte gå upp tidigt så gick och la mig.
Somnade halv 2 och skulle upp 8, jag somnar alltid sent nu för tiden..
aja, vad gör man inte när det är sommarlov.
Om ett tag ska jag och familjen till mariestad och provköra bil.
senare ska jag va med bästavän & folk.. tror jag. Det lär bli nice.

Puss / ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0