Fredag 29 april

Äntligen fredag! Idag hade vi redovisning det gick väl helt okej faktiskt, vi som hade redovisat fick sluta tidigare. Slutade alltså 1 istället för tjugo i 4, rätt gött ändå. Efter stan gick jag, hanna och annie in till stan en sväng och kikade, efter det så mötte jag upp min mamma. Har letat efter en vit spetsklänning ett tag och äntligen hittade jag den! Tänkte att jag kunde ha denna klänningen i morgon eftersom det är valborg och fest då, den till ett par korallfärgade skor!


Ni får en bättre bild i morgon!

/e

Kommentarer
Postat av: mikaela fagerström

hej, var hittade du den klänningen ? leter efter en sådan till studenten !

2011-05-02 @ 20:15:21
URL: http://mikasbloppis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0