Plugga, plugga..

Förlåt för dålig uppdatering! I morse och fram till 2 ungefär så satt jag ute i solen, riktigt gött väder. Efter 2 någon gång så cyklade jag och Ida in till stan för att köpa lite mat som vi ville ha, vi tog även en glass. Vi åkte hem och åt och jag satte mig ute i solen lite igen. Nu står ida och bakar jag skulle egentligen hjälpa henne men orkade inte! Så istället sitter jag i mitt rum och försöker plugga men gå icke så bra eftersom min syster spelar musik för hela våran gata! Jag ska iallafall plugga nu ikväll och hela dagen i morgon och det måste jag verkligen! Har engelska redovisning, matteprov, medieproduktion, naturkunskap, datorkunskap sen hoppas jag inte det är något mer. Så nu måste jag ta tag i det, vi hörs!!



/ e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0