Dag 17 - Något jag ser fram emot

Dag 17 - Något jag ser fram emot

Sommaren 2011. Jag längtar så otroligt mycket, ska bli så skönt att få sommarlov! Att gå runt i shorts & linne, bara ligga och sola, bada och allt som man brukar göra. Ska göra så mycket och inte bara låta tiden rinna iväg, utan jag ska göra lovet till något man kommer ihåg. Jag och therese har iaf bestämt att vi ska ut och åka runt lite eller hur? haha. Ne men åka och hälsa på lite kompisar hade vi tänkt. Funderar också på ska man jobba eller inte? Jag fick sån panik sist jag jobbade så slutade, haha. Sitter och tittar ut just nu, kan det inte bara bli vår nu, så det snabbt blir sommar? Jag ser verkligen fram emot sommarlovet iallafall!



/ellen

Kommentarer
Postat av: REEEEEBECCA !

galet härlig bild, på galet härliga brudar ! ;) <3

2011-02-04 @ 16:50:59
URL: http://rnlm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0