Dag 18 - Mina föräldrar

Dag 18 - Mina föräldrar

Ska försöka berätta lite om mina föräldrar nu, haha. Min mamma heter Jenny och är 41 år. Min pappa heter Håkan och är 42, han fyller faktiskt idag så GRATTIS pappa ♥ Jag har bra "kontakt" med både mamma och pappa. Eftersom jag går i innebandy och min pappa är tränare där så blir det att vi "umgås" väldigt mycket tillsammans genom det. Med min mamma kan jag berätta nästan allt för iallafall! Det blir oftast att jag och mamma spenderar våra tider tillsammans på stan, eftersom jag tvingar med henne, haha. Mina föräldrar bryr sig mycket om mig och mina syskon, dom kan bli väldigt oroliga för vad vi gör så man får väl allt passa sig lite. Annars är dom två underbara föräldrar som jag älskar! ♥



/ ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0