Dag 21 - Favorit dagar på året

Dag 21 - Favorit dagar på året

Det finns många dagar på året som jag tycker om! Min födelsedag, bara vakna upp veta att man fyller år, hemma så handlar allt bara om mig, lite kul tkr jag haha! Man får ju inte glömma presenterna heller, nästan det bästa ju! Sen älskar jag julafton, tända ljus, julgodis, paket, julgran mysigaste dagen på året tycker jag! Gillar även nyår, parta loss med sina vänner hela natten. Känna att det gamla året är slut och att man har ett helt nytt framför sig. Sen älskar jag dagen då sommarlovet börjar! Vakna upp av att solen lyser in i fönstret och veta att man nästan har 10 veckors lov framför sig med bara sol, sol, sol (hoppas jag).



/ ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0