Dag 14 - Vad som betyder mycket

Dag 14 - Vad som betyder mycket

När jag tänker på något som betyder mycket för mig så är det första mina vänner! Jag skulle absolut inte klarat mig utan dom vid min sida. Att de alltid finns där när man behöver dem, de ställer upp, och har alltid kul med dem. Mina vänner finns alltid hos mig och det är jag väldigt glad över. Så fort jag kommer till träningarna så känner man bara kärleken man får eftersom de är så underbara och snälla. Eftersom ja är en väldigt känslig tjej utav mig så behöver jag oftast någon att prata med, som får mig på humör igen. Och jag kan säga att det finns alltid någon där. Jag älskar er, ni betyder!




/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0