Dag 4 - Min dag

Dag 4 - Min dag

Dagen  började med att jag gick upp väldigt tidigt för att göra i ordning mig för skolan. Min buss gick tjugo över 7, så gick till bussen ca tio över. I skolan hade jag 3 lektioner, sen slutade jag 12.15 det var väldigt härligt måste jag säga eftersom jag har vart helt slut hela dagen. Efter skolan ville jag bara hem och lägga mig i sängen och sova, men vid halv 1 hade jag bokat tid för klippning och slingning. Efter det så gick jag på stan en sväng och hittade lite bra saker, och sen gick jag och mötte therese. Vi tog en fika och sen vidare en sväng på stan, riktigt mysigt faktiskt. Sen var det ju tänkt att vi skulle åka till korpen och träna, men gjorde vi det.. nej. Istället gick vi hem och nördade oss med varsin dator. Nu sitter jag i köket och äter mat. Har väl inte gjort så mycket mer idag! Hoppas ni har haft en bra dag.


Syns mer i verkligheten, tkr jag.

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0