Kanoners

Hej på er!
Som jag har skrivit tidigare så hade jag det kanon i Thailand, allt var underbart! Idag när jag vaknade så smsade jag Therese direkt och frågade om hon ville gå på stan, och självklart ville hon det. Vi hade mycket att prata om, och det var verkligen jätte skönt att träffa henne igen. Dagen har vart jätte kul med henne. Började med stan en stund, sen gick vi hem till henne och satte på en film, efter det så spelade vi wii, vi åt, donken, och sen åkte vi och träffade några härliga människor! Dagen har vart toppen! Har även fått lite paket av min bästis, så underbart söt är du, tack så mycket för det!! Bilder från Thailand, det jag har köpt och det jag har fått så fort som möjligt. Puss



/ ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0