Letters to juliet



Har precis kollat på Letters to Juliet. Många jag har hört i från har sagt att den är tråkig och inte alls så bra som man förväntade sig. Men bara för det så trodde jag att den skulle vara dålig, men den var mycket bättre än vad alla sa att den var. Visst lite seg kanske, men annars var den helt okej! Kände verkligen hur jag fick tårar i ögonen, lite sorlig var den allt. Jag kan ju säga att jag gillar alla filmer som Amanda Seyfried är med i, hon är verkligen jätte duktig! Jag tycker iallafall att ni borde se den, ifall ni gillar den eller inte.


 

/ ellen


Kommentarer
Postat av: Evelina Svensson

har vi den filmen ??

2011-01-27 @ 21:45:10
Postat av: Evelina Svensson

har vi den filmen ??

2011-01-27 @ 21:45:40
Postat av: Evelina Svensson

har vi den filmen ??

2011-01-27 @ 21:46:24
URL: http://svenssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0