Onsdag

Kan ju berätta lite om min dag då eftersom jag inte har något annat för mig. Gick i skolan till 2 ungefär, då kilade jag och hanna till stan och kikade lite.. Sen drog hanna och då gick jag in på jc och självklart fick jag med mig kläder hem, riktigt typiskt mig! Ett linne och en tröja blev det, men bilder kan ni få i morgon. Sen hämtade pappa mig och så åkte vi till idrottenshus för att träna lite innebandy, sämsta träningen på länge, var inte alls på topp men.. Efter träningen hann jag åka hem en stund men lika snabbt tillbaka in till stan för att följa med till de la gardie open. Typiskt att jag började må riktigt illa när vi gick där inne, det var länge sedan jag kände så. Nu har jag mått illa hela kvällen, vill verkligen inte bli magsjuk, det är de värsta ja vet asså! Har gått över lite nu, men jag är sjukt trött istället. Nog om allt tjötande om hur jag mår.. Efter dlg open så gick jag och Therese och köpte Ben&Jerry's som vi satt och åt samtidigt som vi kollade på tv. En riktigt bra dag har jag haft! Hoppas bara jag kan sova inatt, har haft svårt att sova de sista nätterna nu men vet ej varför. Skriver mer i morgon, känner att ni får läsa tillräckligt nu! Godnatt puss.



/ ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0