'

Sitter och försöker göra matte men fattar inte ett skit, det är bara massor med ekvationer som gör mig yr i huvudet! Ger upp med matten och får börja med engelskan istället. Har 51 engelska glosor jag ska lära mig tills på fredag, många av orden kan jag redan och jag har ganska lätt att lära mig glosor så hoppas det går bra. Har också så sjukt ont i min häl, har spelat innebandy och fått ont men vet inte riktigt hur. Och sen har jag varit så klantig och slått i den i dörren & sängen så får väl skylla mig själv lite. Inatt vaknade jag av att jag hade så ont visste inte vart jag skulle ta vägen fick panik. Nu ska jag fortsätta plugga och sluta gnälla, vi höreees!



/e

Kommentarer
Postat av: Anonym

pen header ! :) ♥♥



hilsen lifeassilje.blogg.no

2011-03-15 @ 20:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0