Random bild

Kom hem precis efter ha vart på idrottenshus med therese. Vi kikade på när herrarna spelade, tyvärr förlorade dom men matchen var spännande ändå, eftersom de spelade så jämnt. Efter matchen tog vi cykeln till donken, satte oss ute en stund i solen med varsinn glass men det var kallare än vi trodde så gick in och satte oss. Vi drog nästan lika fort, det blev bråk inne på donken de kastade vatten och sånt på varandra, typ 20 pers eller något, så vi passade på att smita därifrån haha. Tog cykeln hem och nu har jag äntligen blivit lite varm. Nu ska jag fortsätta med att bädda min säng, städa rummet, rensa alla mina kläder samtidigt som jag ska lyssna på musik.



/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0