30-dagarslista

Dag 1 - Presentera mig själv
Dag 2 - Min första kärlek
Dag 3 - Mina föräldrar
Dag 4 - Det här åt jag idag
Dag 5 - Berätta om din närmsta vän
Dag 6 - Ditt mellannamn och vad du tycker om det
Dag 5 - Vad är kärlek?
Dag 8 - Mina syskon
Dag 9 - Ditt favorit tv program
Dag 10 – Vad gör dig unik?
Dag 11 - Din favoritlåt
Dag 12 - Nämn dina 3 favorit färger
Dag 13 - Det här hade jag på mig idag
Dag 14 - Din favorit årstid och varför
Dag 15 - Berätta om din favorit skräpmat
Dag 16 - Berätta om dina husdjur, eller djur du skulle vilja ha
Dag 17 - Ditt favorit band
Dag 18 - Dina favorit ämnen i skolan
Dag 19 - Vilken är din favorit högtid?
Dag 20 - Något du är stolt över de senaste dagarna
Dag 21 - Årets bästa dag
Dag 22 - Länder du gärna skulle vilja åka till
Dag 23 - Det här får mig att må bättre
Dag 24 - Min favoritplats
Dag 25 – Mina vänner
Dag 26 - Något du saknar
Dag 27 – En bild på dig förra året och en från idag
Dag 28 – 10 saker du inte visste om mig
Dag 29 - Mitt favoritminne
Dag 30 - Planer/drömmar/mål du har i livet

Här är min 30-dagarslista. Tryck på dagensämne så kommer du till den dagens inlägg. Lär sakna denna lista, synd att den redan är över. Gör en du oxå!

/ therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0